
Mocny, zasadowy koncentrat do felg – idealny do ciężkich zabrudzeń.
Szybko usuwa pył hamulcowy, brud drogowy i osady mineralne.
Nie wymaga szczotkowania w standardowych zabrudzeniach – „spryskaj i spłucz”.
Bardzo wydajny koncentrat – typowe stężenia robocze 5–10%, w razie potrzeby do 25% przy ekstremalnych zabrudzeniach.
Bezpieczny dla gum (opony, chlapacze) i większości tworzyw sztucznych (nadkola, osłony) przy stosowaniu zgodnie z instrukcją.
Świetnie sprawdza się w myjniach bezdotykowych, automatycznych i ręcznych, a także w detailingu oraz flotach.
Nerta Wheelshine Super to wysoko skoncentrowany, zasadowy preparat do mycia felg, oparty na:
Wodorotlenku sodu (NaOH) – silna baza odpowiedzialna za intensywne rozpuszczanie zabrudzeń mineralnych i tłustych osadów.
Surfaktantach cukrowych (środki powierzchniowo czynne pochodzenia cukrowego) – nowoczesne, bardziej przyjazne środowisku tenzydy poprawiające zwilżanie powierzchni i odrywanie brudu.
Dodatkowych środkach pomocniczych poprawiających stabilność, zwilżanie i efektywność czyszczenia.
Parametry (wg danych producenta / kart technicznych):
Rodzaj produktu: alkaliczny środek do mycia felg – koncentrat.
pH roztworu 1%: ok. 13 ± 0,5 – bardzo silnie zasadowy.
Postać: ciecz o niskim pienieniu, dostosowana do aplikacji natryskowej.
Dostępne opakowania: 5 l, 25 l, 200 l, 600 l, 1000 l (w zależności od dystrybutora).
Dzięki połączeniu mocnej alkaliczności i nowoczesnych surfaktantów, Wheelshine Super:
Skutecznie rozpuszcza pył hamulcowy – także ten przypalony i długo zalegający na felgach.
Radzi sobie z brudem mineralnym (osady drogowe, sól, kurz, błoto) oraz tłustymi zanieczyszczeniami (oleje, smary, film drogowy).
Działa szybko i agresywnie wobec brudu, ale przy prawidłowym stosowaniu jest bezpieczny dla opon i tworzyw sztucznych.
Jest ekonomiczny w użyciu – wysoka koncentracja pozwala na przygotowanie dużej ilości roztworu roboczego z jednego kanistra.
Ma niski poziom piany, co ułatwia szybkie spłukiwanie i pracę w myjniach automatycznych i bezdotykowych.
Efekt końcowy: czyste, odtłuszczone felgi, przygotowane pod zabezpieczenie powłoką, woskiem lub innym dressingiem.
Produkt przeznaczony jest przede wszystkim do profesjonalnego użytku, ale chętnie wybierają go także wymagający klienci indywidualni:
Myjnie bezdotykowe i samoobsługowe – jako środek do mycia felg i kół.
Myjnie ręczne / studia detailingu – do czyszczenia felg stalowych, lakierowanych felg aluminiowych
Floty firmowe, transport, spedycja – ciężarówki, busy, autobusy, maszyny budowlane.
Warsztaty, serwisy oponiarskie i wulkanizacje – szybkie odczyszczanie felg i opon przed serwisem lub montażem.
Poniższe informacje możesz wykorzystać bezpośrednio w opisie produktu oraz w zakładce „Sposób użycia”.
Zalecane stężenia wg producenta i dystrybutorów:
Zabrudzenia lekkie / bieżące mycie:
5% (1:20) – 50 ml koncentratu na 1 l wody.
Zabrudzenia średnie:
5–10% (1:10–1:20) – 50–100 ml koncentratu na 1 l wody.
Zabrudzenia mocne, felgi mocno „zapieczone”:
10–25% (1:4–1:10) – 100–250 ml koncentratu na 1 l wody (stosować ostrożnie, tylko na odporne felgi).
Ważne: zawsze przygotowuj roztwór w odpornej na alkalia butelce, opryskiwaczu lub systemie dozującym.
Nie stosuj na rozgrzane felgi – w razie potrzeby schłódź je wodą.
Spryskaj felgę i oponę przygotowanym roztworem – pokryj dokładnie wszystkie miejsca, szczególnie wnętrze felgi i zakamarki.
Pozostaw na powierzchni krótką chwilę (zwykle 1–3 minuty), nie dopuszczając do zaschnięcia.
W razie potrzeby wspomóż się pędzlem/szczotką w trudno dostępnych miejscach lub przy ekstremalnych zabrudzeniach.
Dokładnie spłucz silnym strumieniem wody (najlepiej myjką ciśnieniową).
W razie potrzeby powtórz proces lub zwiększ stężenie w granicach zaleceń.
Produkt silnie zasadowy – może działać drażniąco na skórę i oczy.
Stosować rękawice ochronne, okulary / osłonę oczu.
Nie wdychać mgły natryskowej, unikać kontaktu ze skórą.
Nie dopuszczać do wyschnięcia produktu na powierzchni.
Przechowywać w oryginalnym, szczelnie zamkniętym opakowaniu, w miejscu chłodnym i suchym, z dala od dzieci.
Wyjątkowo wysoka koncentracja
Dzięki bardzo skoncentrowanej formule Wheelshine Super pozwala przygotować dużą ilość roztworu roboczego z jednego kanistra, co obniża koszt mycia jednego auta / kompletu felg.
Skuteczność bez szczotkowania
W większości przypadków wystarczy spryskać i spłukać – bez intensywnego szorowania, co oszczędza czas i zmniejsza ryzyko zarysowań.
Nowoczesne surfaktanty cukrowe
W odróżnieniu od wielu tańszych środków opartych na prostych detergentach, Wheelshine Super korzysta z cukrowych surfaktantów, które poprawiają zwilżanie i skuteczność mycia, przy jednoczesnym spełnianiu wymogów biodegradowalności dla detergentów.
Bezpieczeństwo dla gumy i tworzyw (przy prawidłowym użyciu)
Produkt jest projektowany tak, aby nie uszkadzał opon ani plastików (nadkola, chlapacze) – ważne w porównaniu z wieloma agresywnymi preparatami o podobnej sile działania.
Wszechstronność zastosowań
Pasuje do myjni bezdotykowych, automatycznych, ręcznych, flot, warsztatów, detailingu, co pozwala jednej firmie używać tego samego produktu w wielu procesach.
Marka Nerta – rozpoznawalność w branży myjni
Nerta to uznany producent chemii dla myjni i profesjonalnych odbiorców – to ważny argument sprzedażowy wobec konkurencyjnych, no-name’owych środków.
To profesjonalny, mocno zasadowy koncentrat przeznaczony do mycia felg stalowych i lakierowanych felg aluminiowych. Usuwa pył hamulcowy, brud drogowy, osady mineralne i tłuste zanieczyszczenia.
Tak – produkt jest bezpieczny dla felg stalowych i lakierowanych aluminiowych, pod warunkiem stosowania zgodnie z instrukcją. Nie zaleca się stosowania na felgach polerowanych, chromowanych, nielakierowanych oraz z wrażliwymi powierzchniami.
Tak, przy właściwym rozcieńczeniu preparat jest bezpieczny dla gum (opon) i większości tworzyw sztucznych (nadkola, osłony).
Lekkie zabrudzenia: 5% (1:20)
Średnie zabrudzenia: 5–10%
Mocny pył hamulcowy: 10–25%
W przypadku ekstremalnych zabrudzeń stosować wyższe stężenia ostrożnie i tylko na odporne felgi.
Tak – Wheelshine Super świetnie sprawdza się w myjniach bezdotykowych, ręcznych oraz studiach detailingu. Ma niską pianę i bardzo dobrą spłukiwalność.
Schłodzić felgi, jeśli są gorące.
Nanieść produkt w formie roztworu roboczego.
Pozostawić na 1–3 minuty (nie dopuścić do zaschnięcia).
Opcjonalnie użyć pędzelka/szczotki w trudno dostępnych miejscach.
Spłukać silnym strumieniem wody.
W większości przypadków nie – pył hamulcowy i osady schodzą po metodzie „spryskaj i spłucz”. Szczotkowanie bywa potrzebne przy bardzo zapieczonym brudzie.
Nie. Preparaty zasadowe powinny być używane wyłącznie na chłodnych powierzchniach. Wysoka temperatura może przyspieszyć wysychanie i zmniejszyć skuteczność.
Jako silny, zasadowy preparat może znacząco osłabić lub usunąć woski, sealanty i powłoki słabszej jakości. Po czyszczeniu zaleca się ponowne zabezpieczenie felg.
Przy stosowaniu zgodnym z zaleceniami tak. Produkt jest jednak silnie zasadowy, dlatego:
używaj rękawic ochronnych,
unikaj kontaktu z oczami i skórą,
nie wdychaj mgły natryskowej.
Tak, ale należy zachować ostrożność i stosować odpowiednie rozcieńczenia. To środek profesjonalny, więc jest silniejszy niż standardowe środki dostępne w marketach.
Dzięki wysokiej koncentracji jest bardzo ekonomiczny – z 5 litrów koncentratu można uzyskać od 50 do nawet 100 litrów roztworu roboczego, zależnie od zastosowanego stężenia.
Przechowywać w oryginalnym opakowaniu, w miejscu suchym, chłodnym i niedostępnym dla dzieci. Chronić przed mrozem i wysoką temperaturą.
Nie – produkt nie jest odrdzewiaczem. Usuwa zabrudzenia mineralne i pył hamulcowy, ale nie usuwa rdzy ani korozji.
Klient: Sz...ła, data zakupu 14-06-2025 00:00