Reklamację na wady przedmiotu zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego o rękojmi można złożyć sprzedawcy internetowemu, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu.
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta” jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, zażądać wymiany rzeczy lub usunięcia wady. Sklep internetowy www.technus.pl ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądań reklamacyjnych. Zgodnie z ustawą po tym terminie uważa się, że sklep internetowy www.technus.pl żądanie uznał za zasadne.
Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że konsument musi pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę, wystarczy że przedstawi jakikolwiek dowód zawarcia transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.
Gwarancja, którą są objęte niektóre towary w sklepie, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku produktu na który producent udzielił gwarancji Klient może reklamować produkt posiadający wady. Przejdź do strony głównej